Pytanie:
Czy mogę używać welocypedu kolejowego na aktywnie użytkowanych liniach brytyjskich?
user100347
2019-07-18 13:00:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jeśli kolej jest nadal w użyciu w Wielkiej Brytanii, czy mogę zgodnie z prawem używać na niej welocypedu kolejowego? (Lub) Czy jest to niebezpieczne, nawet jeśli mogę zdjąć go z torów, gdy słyszę nadjeżdżający pociąg?

Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji;ta rozmowa została [przeniesiona do czatu] (https://chat.stackexchange.com/rooms/96373/discussion-on-question-by-user100347-may-i-use-a-railway-velocipede-on-used-Brit).
Głosowałem za zamknięciem tego pytania jako * niejasne *, ponieważ nie jest jasne, czy pytasz o * legalność * czy * bezpieczeństwo *.
Ponieważ to pytanie zostało zamknięte jako niezwiązane z tematem z niestandardowym komentarzem, który został przeniesiony do czatu, pomyślałem, że powinienem je skopiować tutaj: „* [Głosuję za zamknięciem tego pytania jako nie na temat, ponieważ nie jest to poważne pytanie.] (https://chat.stackexchange.com/transcript/message/51082356#51082356) * ”
Osiem odpowiedzi:
etmuse
2019-07-18 13:18:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, nie możesz, byłoby to uznane za wtargnięcie. Zgodnie z Crown Prosecution Transport Offenses, omawiana zasada to:

Artykuł 23 Regulacje ustawy Railways Act 1868: zakazuje przejazdu na lub w poprzek jakiejkolwiek linii kolejowej linię, z wyjątkiem celu przekroczenia linii w autoryzowanym punkcie.

Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji;ta rozmowa została [przeniesiona do czatu] (https://chat.stackexchange.com/rooms/96374/discussion-on-answer-by-etmuse-may-i-use-a-railway-velocipede-on-used-british-ra).
Harper - Reinstate Monica
2019-07-19 05:02:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

TLDR: Dołącz do sankcjonowanego klubu welocypedów / ścigaczy ... lub zgłoś się jako wolontariusz na zabytkowej kolei i zdobądź ten przywilej.

Zakradają się do ciebie

Mylisz się, słysząc nadjeżdżający pociąg. Teraz w telewizji i filmach za każdym razem, gdy widzisz pociąg, słyszysz jakiś „toot”. To nie jest pociąg. To foley , który jest inżynierem dźwięku, który wstawia toot w postprodukcję. Dosłownie. Jeśli kamera przesuwa się po pociągu w tle, jeden mały „trąb”, mimo że w pobliżu nie ma skrzyżowania . To dało ludziom uwarunkowanie Pawłowa do myślenia, że ​​pociągi się kłębią.

Najlepsze, na co możesz liczyć, to spanikowany „BRAAMP”, który sprawi, że wyskoczysz z siedzenia, gdy znajdzie się 200 m za tobą, tylko tyle czasu, aby zwolnić, skoczyć i obejrzeć zostanie rozbity. Jeśli kierowca zwraca uwagę. Jeśli nie, możesz go nie usłyszeć do 20 metrów.

Nie zawsze jest skrzyżowanie we właściwym miejscu

Prawie na pewno będziesz musiał porzucić to miejsce na odcinku kolejowym. Pozwólcie, że wam powiem, to nie jest zabawne próbowanie siłowania się z welocypedem na torach, solo, nawet jeśli masz cały czas na świecie.

Teraz, nawet jeśli skrzyżowanie jest we właściwym miejscu, nadal będziesz potrzebować około 30 sekund, aby się zatrzymać, wyjąć przedmiot z kołnierzy i poprowadzić go w wolną przestrzeń. Przy prędkościach BritRail oznacza to, że pociąg musiałby być 1 km za tobą. Pamiętaj, że do ostatnich 15 sekund samochody będą jechać przez nie, a potem bramy zostaną opuszczone, a samochody będą ustawiać się w kolejce. Na pewno zostaniesz sfilmowany. A jeśli policjant jest w kolejce, gra skończona.

To nie jest tylko wtargnięcie

To najpoważniejsza sprawa, przynajmniej w prawie amerykańskim. Spodziewałbym się podobnego traktowania w prawie brytyjskim ze względu na powagę zagrożenia: dla ciebie, twoich pasażerów, biednego kierowcy, który cię zabije, przechodniów uderzonych odłamkami twojej maszyny, pieszych lub rowerów, w które uderzyłeś (ponieważ welocypedes nie uruchamiaj sygnałów) lub małpki, które widzą Twoje filmy z YouTube i robią to również.

W Stanach Zjednoczonych reakcja jest taka, że ​​odebrano ci welocyped, wóz ręczny, latający gont, ścigacz lub hy-rail; nie masz prawa posiadać ani używać takich maszyn; masz zakaz zbliżania się do dalszego biegania po bandytach (np. na wycieczce z kimś innym); a sędzia ocenia twoje szanse na recydywę i wyznacza więzienie, jeśli to konieczne.

Ponadto nie możesz wykonywać różnych prac związanych z bezpieczeństwem, ochroną i transportem (po prostu dlatego, że sprawdzenie przeszłości ujawni to i zdyskwalifikuje), a jeśli to nie wystarczy, będziesz być wykluczonym dożywotnio z większości sankcjonowanych zawodów velocipede / handcar / speeder.

Właściwe sposoby

Najprostszy sposób na uzyskanie czasu na torze Twoim welocypedem jest dołączenie do lokalnej zabytkowej kolei . Jest ich mnóstwo i potrzebują pomocy. Nie możesz dołączyć tylko po to, aby jeździć , ale prawdopodobnie masz zamiłowanie do kolei i możesz zostać wolontariuszem, dobrze się bawić i coś zmienić, i jako perkolator negocjuj dostęp do torów dla biegania velocipede. Możesz tam również trzymać welocyped; jeśli jest ładna, mogą nawet zatrzymać ją w środku jako eksponat. Dobra wiadomość jest taka, że ​​zabytkowe koleje zwykle nie sprawdzają przeszłości, więc wcześniejsze bieganie przez bandytów nie będzie dyskwalifikujące .

Gdyby to była Ameryka Północna, powiedziałbym, że dołącz do NARCOA - która organizuje wyjazdy na podstawie umów z lokalnymi kolejami. Płacisz opłatę od 15 do 150 USD i możesz jeździć jako grupa. Ale będąc w Wielkiej Brytanii, są oczywiście fantastyczni we wszystkim, co dotyczy kolei, i jest grupa tylko dla welocypedów ! Nie mam pojęcia, czy grupa jest w stanie współpracować z krajowym systemem kolejowym, ale nie zdziwiłbym się szczerze.

Teraz, jeśli twoją rzeczą jest podróżowanie unikalnymi prawami drogi dzięki technologii retrospekcji, to brytyjski system kanałów jest dumą świata, a to jest publiczny dostęp. Porozmawiaj z CRT.

głosuj za rekomendacją kanału!:-)
Głosuj pozytywnie za wspomnienie o „biednym kierowcy, który cię zabija”.To może być bardzo trudne dla ludzi z sumieniem, nawet jeśli nie jest to ich wina, nawet jeśli jest to część ich pracy (pomyślcie o policji i wojsku ... w tym pilotach dronów).
Tak, nawet pociągi towarowe poruszają się dość szybko w Wielkiej Brytanii.Pierwszą rzeczą, którą usłyszysz, zakładając, że urządzenie go nie zagłuszy, jest śpiew szyn.Za późno.Ponadto elektryfikacja trzeciej linii kolejowej w niektórych częściach Wielkiej Brytanii sprawia, że samo wprowadzenie welocypedu na tor jest potencjalnie pouczającym doświadczeniem.
@EdDaniel i co więcej, musisz to usłyszeć przez zgiełk welocypedu, a te koła potrafią być dość głośne.Jeśli stal tłoczona, śpiewają.
@J.ChrisCompton tak dla maszynisty, nie dla pilota drona.Nie chcesz zabijać ludzi z drona?Więc nie zostań pilotem w Chairforce!
Chris H
2019-07-18 13:22:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jak słusznie stwierdza odpowiedź etmuse, z prawnego punktu widzenia z pewnością nie można po prostu wrzucić go na tor i odjechać bez pozwolenia. Obiecanie, że podniosę słuchawkę, gdy usłyszysz pociąg, tego nie zmieni. Jeśli chcesz uzyskać pozwolenie, większością torów w Wielkiej Brytanii zarządza Network Rail. Ich witryna internetowa zawiera informacje dla operatorów. Omawiane są tylko operacje towarowe i pasażerskie, ale podejrzewam, że jest to najlepszy punkt kontaktowy, jeśli chcesz poprosić o informacje / pozwolenie na to, co robisz na dowolnym torze, którym zarządzają. To powiedziawszy, jestem prawie pewien, że twoja szansa na uzyskanie pozwolenia na to w ich liniach wynosi zero.

Możesz mieć większe szanse na zorganizowanie czegoś w prywatnych muzeach kolejowych / liniach zabytkowych, gdzie operacje są rzadsze, a rozkłady jazdy bardziej elastyczne. Ale nie ma w tym celu centralnego punktu kontaktowego, o ile wiem, musiałbyś skontaktować się z operatorami dowolnej prywatnej linii kolejowej, która Cię interesuje. Ta strona Wikipedii może pomóc w identyfikacji kandydatów. Nadal nie spodziewałbym się, że Twoje szanse na otrzymanie pozwolenia będą szczególnie duże, ale przy minimalnym wysiłku warto wysłać kilka e-maili lub wykonać kilka telefonów.

Warto zauważyć, że witryna http://www.velocipedes.co.uk/, do której link podano w pierwotnym pytaniu, zawiera listę nadchodzących wydarzeń w liniach dziedzictwa na swojej stronie głównej.
Kaz
2019-07-19 13:25:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Korzystanie z własnych środków lokomocji na kolei jest od dawna zabronione, ponieważ jest bardzo niebezpieczne. Było to dozwolone tylko w najwcześniejszych dniach kolei w Wielkiej Brytanii (tj. W pierwszej połowie XIX wieku) i wkrótce zakończyło się zarówno ze względów praktycznych, jak i ze względów bezpieczeństwa.

LTC Rolt w swojej książce o bezpieczeństwie kolei Red for Danger , pisze:

Do tej pory przyjmowano jako aksjomat, że każda autostrada, czy to była autostrada, kanał czy tramwaj konny, powinna być otwarta dla wszystko za opłatą opłat określonych ustawą. Rzeczywiście, uważano, że właściciele takich autostrad byliby niesprawiedliwi wobec prywatnego przedsiębiorcy i z tego powodu spółki kanałowe zostały prawnie wykluczone z prowadzenia własnej floty łodzi. Liverpool & Manchester Railway [otwarty w 1830 r.] Uzyskał zezwolenie parlamentu na podobnej podstawie, ale na szczęście wkrótce uznano, że przynajmniej nowa Kompania musi być wyłącznie odpowiedzialna za dostarczanie siły napędowej. Alternatywą byłby chaos. Wyobraźnia jest zdumiona na myśl o wielu „bocznych handlarzach”, kanałach, z których każdy pracuje własnym pociągiem na tym samym odcinku linii.

Większe prędkości (i odległości hamowania) na torach kolejowych, a także niemożność „zejścia z drogi” nadjeżdżającego pojazdu oznaczały, że pozwolenie komukolwiek na prowadzenie pojazdów na kolei innej niż właściciel jest niepraktyczne i niebezpieczne (lub inną firmą, z którą zawarli formalne porozumienie).

Ustawa o przepisach kolejowych (1840) uznała za wykroczenie naruszenie linii kolejowej, z grzywną w wysokości do pięć funtów lub dwa miesiące pozbawienia wolności dla osób uznanych za winnych. Dotyczy to tego, czy masz ze sobą welocyped, czy nie. Akt o tej samej nazwie z 1868 roku rozszerzył to stwierdzenie:

Jeśli jakakolwiek osoba będzie lub przejeżdżała na jakiejkolwiek linii kolejowej, z wyjątkiem celu przekroczenia jej na jakimkolwiek autoryzowanym przejściu kolejowym, po otrzymaniu ostrzeżenia od Spółki obsługującej taką linię kolejową lub przez któregokolwiek z jej przedstawicieli lub pracowników pójść lub przekroczyć ten punkt, każda osoba popełniająca takie wykroczenie przepadnie i zapłaci jakąkolwiek sumę nieprzekraczającą czterdziestu szylingów za każde takie wykroczenie.

W tym przypadku znak z napisem „nie wchodź na tor kolejowy” jest wystarczającym ostrzeżeniem. Późniejsze przepisy ustaliły grzywnę w wysokości do 1000 GBP.

Teoretycznie można obsługiwać szybkozłącze na brytyjskiej linii kolejowej za zgodą właściciela (Network Szyna). Realnie nie pozwolą ci na to bez zamknięcia linii dla całego innego ruchu, ponieważ ponoszą prawną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznej eksploatacji kolei. Mogą również sowicie obciążyć cię za ten przywilej i wynagrodzić innym, którzy normalnie korzystaliby z kolei. Prywatna lub zabytkowa kolej może być bardziej skłonna do zamknięcia swojej linii za Ciebie, ale nadal za cenę.

Na koniec polecam skontaktowanie się z UK Railway Velocipede Group więcej informacji i wskazówek. Organizują i reklamują podwyżki dla swoich członków na kolei zabytkowych, gdzie mogą bezpiecznie obsługiwać swoje velocypedes bez niebezpieczeństwa, że ​​pięćdziesięciotonowa lokomotywa spadnie na nich.

To zasługuje na akceptowaną odpowiedź ze względu na tło historyczne i odniesienia!
Jak na ironię, sytuacja „pomieszania wyobraźni” ma być teraz _domyślnym_ stanem kolei po prywatyzacji.(Chociaż w praktyce zwykle nie dotyczy to pojemności lub franczyzy).
@HenningMakholm Operatorzy muszą przynajmniej ubiegać się o dostęp do sieci i koordynować swoje harmonogramy, więc to nie jest to samo.
Traveller
2019-07-18 13:25:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, nie możesz. Wkraczasz na teren https://www.networkrail.co.uk/running-the-railway/looking-after-the-railway/delays-explained/vandalism-and-trespass/

Zgodnie z sekcją 23 rozporządzenia Railways Act 1868 jest to przestępstwo: zakazuje przejazdu na lub w poprzek jakiejkolwiek linii kolejowej, z wyjątkiem celu przekroczenia linii w autoryzowanym punkcie. Osoba popełnia przestępstwo po uprzednim ostrzeżeniu przez przewoźnika kolejowego, jego pracowników lub agentów o zaprzestaniu działalności

Czy potrącenie przez pociąg stanowiłoby ostrzeżenie?
@Kyralessa może, ale uważam, że mijanie dużego znaku zakazującego wstępu się liczy ...
Uderzenie pociągu w @Kyralessa: nie byłoby ostrzeżeniem.Ale pociąg wydawałby swój dzwonek, gwizdek i / lub klakson lub wrzeszczący inżynier z pewnością tak.Uwaga: ponieważ czas między otrzymaniem oficjalnego ostrzeżenia a uderzeniem pociągu w szybocyped szynowy może być dość krótki, dobrze byłoby mieć przy sobie kogoś, kto służyłby jako obserwator.Wybierz kogoś, kto ma doskonały słuch i wzrok, kto widzi za ślepymi rogami i przez solidną skałę i który jest niezwykle zwinny.Albo po prostu bądź mądry i nie rób tego.
Dmitry Grigoryev
2019-07-19 12:49:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jasne, że możesz. Poproś operatora kolejowego o zatwierdzenie planu podróży i rozkładu jazdy, uzyskaj certyfikat dla swojego pojazdu do użytku na kolei, zdobądź prawo jazdy i gotowe.

Mówiąc poważnie, umieszczając nieautoryzowany pojazd na ślady będą postrzegane jako celowe utrudnianie, sabotaż lub usiłowanie masowego morderstwa, w zależności od twoich motywów. We wszystkich tych przypadkach prawdopodobnie zostaniesz pozbawiony wolności.

Russell McMahon
2019-07-20 06:43:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy mogę używać velocipede'a kolejowego na aktywnie używanych brytyjskich liniach kolejowych?

enter image description here

[Obraz z powyższego linku, który pochodzi z pierwotnego pytania]

Maj? - nie.
Może? - od minut do godzin, tak.

Powtarzane występy będą ograniczone przez późniejszą płaskość Velocipede i / lub Velocipedaller. Zobacz przykład "spłaszczania monet" poniżej, aby zobaczyć, jak realne może to być.

Jestem w dalekiej Nowej Zelandii, ale poniższe doświadczenia będą równie przydatne na terytorium BR.

Dawno, dawno temu spłaszczaliśmy (wtedy) grosze na tory kolejowe z pomocą lokalnych pociągów.

Przyzwyczailiśmy się do czasów pociągów.

Pewnego dnia siedzieliśmy na szynie, czekając na następny pociąg z normalnego kierunku, kiedy brutalnie przeszkadzał nam klakson zbliżającej się z przeciwnej strony jednostki spalinowo-elektrycznej. Bardzo paskudny strach i wyciągnięta lekcja.

Punkt danych: Szybkie pociągi nie nadają się do spłaszczania monet. Moneta, która została starannie wytłoczona w kierunkach X i Y i wymaga nieco większego spłaszczenia, będzie często niemożliwa do znalezienia, jeśli pociągi z dużą prędkością. Nie wiem, czy trzymały się kół podczas niektórych obrotów, czy po prostu rzucały na duże odległości.

emory
2019-07-19 06:20:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mimo że IANAL, myślę, że mogę odpowiedzieć za Stany Zjednoczone i jestem przekonany, że odpowiedź jest uogólniająca na Wielką Brytanię.

„nadal w użyciu” nie jest dobrze zdefiniowane. Wiele linii kolejowych chce porzucić tory, ale aby to zrobić, musi przejść przez długi i żmudny proces. Dopóki nie zakończą tego procesu, tory te są prawnie uważane za „nadal używane” - ale wiedzieliśmy, że nigdy więcej nie będzie pociągu jadącego tymi ciężarówkami.

W moim mieście obserwowałem pojazdy miejskie i dostawcze faktycznie parkowanie na takich torach. Jest to z pewnością niezgodne z prawem. Jeśli jednak chcesz jechać velocypedem na krótkim odcinku toru między zaparkowaną miejską wywrotką a końcem torów, prawdopodobnie będzie dobrze. (Nie mówię, że wywrotka ochroni cię przed pociągiem - tylko, że gdyby istniało realne ryzyko, że pociąg przejeżdżałby przez wywrotkę, nie byłby tam zaparkowany.)

W niektórych pojedynczych przypadkach, powinno to być w miarę bezpieczne.

Jednak pozostaje to nielegalne i odradzałbym to.

W Wielkiej Brytanii, aby zachować prawo do korzystania z torów, w pewnych okolicznościach należy z nich korzystać sporadycznie, a pociągi kursują wyłącznie w tym celu raz lub dwa razy w tygodniu.Inne to sporadycznie używane linie towarowe.Inne służą wyłącznie do rozrywki.Więc nie zakładaj, że kolej, na której nie widziałeś pociągów, to taka, na której „wiemy, że nigdy więcej nie będzie pociągu jadącego tymi torami” (cytat dostosowany do tego, co myślę, że chciałeś napisać).
@abligh To, co opisujesz (prowadzenie pociągu po torze raz w tygodniu), ma miejsce tam, gdzie kiedyś oferowano usługę kolejową * pasażerską *.Ustawa, która zezwoliła na kolej, mogła wymagać zapewnienia pociągów pasażerskich.Jeśli operator nie chce już tego robić, łatwiej jest uruchomić pociąg „parlamentarny”, gdy tylko znajdzie się na błękitnym księżycu, aby przejść przez procedury prawne i faktycznie wycofać usługę pasażerską.Nie musi to być co tydzień: Halton Curve obsługiwał pasażerów w letnie soboty tylko przez dwie dekady.Linie towarowe można pozostawić nieużywane lub reaktywować do woli.
Koleje w Wielkiej Brytanii są odgrodzone.Nie wyobrażam sobie żadnej sytuacji, w której mógłby zaparkować pojazd drogowy, z wyjątkiem ogrodzonego, prywatnego placu lub wagonów kolejowych.
@DavidRicherby wtedy sprawy wyglądają zupełnie inaczej niż w USA.To jest kolej, o której myślę https://www.google.com/maps/@38.8100188,-77.0398407,3a,56.7y,99.67h,94.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7ZW4fi6BO7Y_Ri9YYasQfQ!2e! 7i13312! 8i6656.Prowadzi do opuszczonego terminalu rzecznego.Ścieżki kończą się na terminalu.Same tory nie są ogrodzone. Gdyby pociąg jechał po tych torach, musiałby jechać bardzo wolno, aby zatrzymać się na terminalu.Wszędzie tam, gdzie tory przecinają ulicę, znajduje się znak stopu dla pociągu.Ludzie tam parkują swoje pojazdy.
@DavidRicherby myśląc o tym, nadal jest ryzykowne.Niebezpieczeństwo wynika nie tyle z nieistniejących pociągów, ile z samych istniejących samochodów.
@emory to prawny wymóg, aby koleje były ogrodzone w Wielkiej Brytanii.Pierwotnie miało to chronić zwierzęta gospodarskie przed niebezpieczeństwami kolei, ale ze względów bezpieczeństwa i tresspassu służy również do informowania ludzi, gdzie jest granica.Firma została niedawno ukarana grzywną, ponieważ nie utrzymywała ogrodzenia granicznego swojego dworca kolejowego w dobrym stanie, i została ukarana grzywną, gdy przyszło dziecko i zostało porażone prądem: https://www.chroniclelive.co.uk/news/north-east-news / firma-uznana-za-winną-naruszenie-bezpieczeństwa-15242452
Szyny to cenne aktywa.Jeśli szyny są na miejscu.* ktoś * jest jego właścicielem.I będą mieli duży problem z tobą na nim pływać, ze względu na odpowiedzialność.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 4.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...